תמה הסאגה: מונו נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים

איתי גדסי No Comments on תמה הסאגה: מונו נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים

הכנסת בחרה את נציגיה לוועדות למינוי נושאי משרה שיפוטית. ח"כ יצחק קרויזר מונה מטעם הקואליציה כנציג בוועדה לבחירת שופטים. בן גביר בירך אותו ואמר: "אני מקווה שהוועדה לא תכונס". ח"כ אליהו ברוכי נבחר לוועדה למינוי דיינים ואמר: "מתפלל למלא נאמנה את שליחותי".

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר סאגה ארוכה שנמשכה כחודשיים, במרכזן עמדו הבחירות לפני כחודש בה נחלה הקואליציה כישלון חרוץ ונבחרה רק ח"כ קארין אלהרר כנציגת האופוזיציה. התקיימו היום הבחירות החוזרות, ולהלן תוצאות ההצבעה החשאית:

הוועדה לבחירת שופטים: ח"כ יצחק קרויזר – 86 קולות, ח"כ רון כץ – 12 קולות, ח"כ עידן רול – קול אחד.

הוועדה לבחירת דיינים: ח"כ אליהו ברוכי – 81 הצביע בעד ו-3 נגד והוא נבחר לוועדה.

הוועדה לבחירת קאדים: ח"כ ינון אזולאי – 80 קולות בעד, ו- 4 נגד; ח"כ אחמד טיבי – 87 קולות בעד ו-15 נגד; ח"כ מנסור עבאס – 82 קולות בעד ו-13 נגד, ושלושתם נבחרו לוועדה

ועדת המינויים לקאדים-מד'הב: זהר אל דין ח'טיב – 101 בעד ו-5 נגד; מהדי נסר אל דין – 98 בעד ו-5 נגד, ושניהם נבחרו לוועדה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בירך את מינויו של ח"כ יצחק קרויזר ממפלגתו לוועדה למינוי שופטים. הוא מסר כי "אני מקווה שהוועדה בהרכבה הנוכחי לא תכונס, ושחבריי בליכוד ובציונות הדתית יעמדו על הדרישה לשנות את הרכב הוועדה".

חה"כ אליהו ברוכי שנבחר כחבר בוועדה למינוי דיינים אמר: "חז"ל אומרים: 'כל דיין שדן דין אמת לאמיתו, מעלה עליו הכתוב כאילו נעשה שותף לקדוש ברוך הוא במעשה בראשית'. אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי לעסוק בנושא הרגיש והחשוב הזה. כמובן, לא נבחרתי לתפקיד כדי לבחור. נבחרתי כדי להיות שליח. שליח של רבותיי שיודעים להבחין מי ראוי להיות שותף לקדוש ברוך הוא במעשה בראשית. מתפלל למלא נאמנה את שליחותי".



0 תגובות